söndag 29 september 2013





Som alla som känner mig vet ju att jag bakar och jag bakar mycket och tycker det är roligt.
På fredag ska jag till syo konsulenten för ansökan till Tranellskas kurs på 1-1½ år i Västerås för vuxnas lärande............det närmar sig!!!!
Det känns som valet är givet för mig och det är det här jag ska göra.
Jag kommer även att söka andra jobb innom vård o omsorg,psykiatrin m,m................och jag tänker säga upp mig............det är läskigt men jag vill vara fri nu.
 
 
Nu är det ju såhär också att jag bakar på beställning till dom som vill ha, inte hinner baka, inte tycker om att baka men ändå vill ha en färsk limpa , kakor,eller några påsar bullar i frysen (o kan säga att dom här har jag gjort själv.......det kulle jag ha sagt)
 
Jag vet att jag kan och jag är bra på det här.
 
Åsa och jag kommer att stå på julmarknaden i Sätrabrunn, det är bra reklam.
Emmy,Helena och jag stod i Möklinta på Möklintadagarna...........det gick skitbra.
 
Jag kan även fixa ett barnkalas, fixa födelsedagar m,m
 
Det är dax att reklama lite för sig själv nu
Ring eller smsa till mig
0736704323











Tack o Kram på förhand!!!!!

 
 
Lite spännande är det................just nu.




Kärlek = Tomas <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar