torsdag 19 september 2013




1-års kontroll....
 
Var till Storstockholm i dag till Sophiahemmet.
Tomas följde med så vi fick lite tid tillsammans, det händer inte så ofta nu förtiden....men i dag fick vi till det.
 
Lämnade pojkarna på fritids sen stack vi i väg.
 
En sak är säker i allafall och det är att jag kommer aldrig att köra bil i Stockholm och jag kommer aldrig att boh där........trivs bäst på kullen jag.
 
Väl framme i jättestaden så gick vi o käkade lunch, buffè passar bra när man är gbp op.....man tar hur litemycket man vill och det var jättegott.
 
Lodade runt på stan en stund......gick in på NK.......ha ha ha gick ut igen.....kände att jag hör inte hemma där riktigt bland klackar och kavajer men det är kul att se.
 
Gick tillbaka till Sophiahemmet för att träffa läkeren...........dom är så vansinnigt trevliga där måste jag säga.........man blir altid väl bemött.
 
Fick träffa en rar liten ssk för blodtryck, puls och vikt
 
Gick vidare till ett annat rum och fick träffa läkaren som gjorde min op på mig och han sa bara:
Allt ser bara perfekt ut, det finns inga fel...........Du är perfekt nu.................ehh tack!!!!
 
Med en vikt på 72 ett blodtryck på 75/115 och ett blodvärde på 142 så är jag GLAD;LYCKLIG och NÖJD.
 
Kommer att ta sprutor 2 ggr i veckan i 3 veckor på grund av foten, det handlade om att fettet runt en nerv som går ner i foten försvunnit som behöver vara där men när man går ner fort i vikt försvinner det med tyvärr och det är så det blivit för mig men det går ju att göra nått åt det i allafall..............
till slut.
 
Nu är det Hela Sverige bakar
i morgon bakar jag själv
på lördag är det
GOOOOFIKAAAA!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar