fredag 20 september 2013







 
 
 
Alla behöver en kram i bland................jag behöver en nu.................
Livet är inte jämt som man vill att det ska vara men jag har starka medsystrar omkring mig av olika slag o karaktär..............Ni gör mig stark.
Varför gråter man.................jo för att man behöver det
Hos mig får man gråta..............jag får också gråta i bland och jag vet vart jag kan göra det.
 
 
I dag har det inte varit någon bra dag.........alla dagar är inte det.
I morgon är en annan dag och den kommer att bli bra, det blir gofika hela em och kvällen och jag blir omgiven av många fina,vackra medsystrar och jag ska ha randiga strumpbyxor på mig.
 
 
 
Men jag är besviken
 
 
Det går över.............behöver bara tid..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.........kram.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar