söndag 22 september 2013





Ja jag saknar................
 
Pappa
Stina
Farmor
Mormor
 
 
Men vi går vidare med våra liv.................så är det och det är meningen..........
 
Träffade 8 starka underbara kvinnor i går med olika livsöden...........helt fantastiskt!!!
 
Vilka olika bakgrunder det finns och vad det kan bli ut av det.
 
Kommer att ta med mig det här länge, stoppar det innom mig och tar fram när jag behöver det.
 
Jag känner mig ensam.............
 
Jag är inte ensam, jag har många omkring mig men jag känner ensamhet......varför vet jag inte men det är så just nu bara..........förmodligen ytterligare ett steg i livet som man ska ta.
Har haft ett viktras igen på 2 kg..........det var inte meningen för nu räcker det nog, jag är nöjd men nu blev det så.
 
På måndag ska jag börja med multivitaminsprutorna..........hoppas det hjälper orkar inte snubbla mer nu............det gör så ont.........
 
 
I dag ska jag och mina pojkar åka till Leos lekland, då får jag åka lite på rumpan det är kul
 
Sen blir det nog lite hamburgare.............bra avslut på en bra helg med blandat innehåll.
 
 
 
 
 
 
 
Kram....................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar