tisdag 10 september 2013




Jag var med i Sala allehanda......det var jätteroligt!!!!
Kändes lite konstigt att se sig själv i tidningen....ser jag ut sådär???
Tydligen så gör jag det......har nog inte sett det själv och när Tessan kom i Lördags och intevjuade mig så fick jag tänka tillbaka lite hur det varit......bra förmig för det har gått så fort allt.
Fick så fin respons från alla, känns bra och roligt.
Jag har verkligen fått stöd av ALLA och jag vill gärna ge tillbaka och hoppas jag gör det till alla.
 
I dag är det segdag men det gör inget, bra med sådana oxå, jobbar jour i natt så det blir nog mest småpyssel här hemma, ska göra färdigt i vårat vardagsrum det är lagom pyssel i dag.
 
Förkyld börjar jag bli oxå,trist men det hör till.
 
På torsdag börjar Hela Sverige bakar.............tänk om jag kommit med............undrar hur det varit?
Men nu kom jag inte med men jag bakar hemma i ställe.
 
Snart är det den 21/9 och då blir det ju fika nästan hela dagen, det ska bli roligt.
Kakor,kakor,kakor.
 
Åkte förbi skolan förra veckan och tittade hur den ser ut och var den ligger.........blir bra det där tror jag och roligt!!
 
Den 19e ska jag på återbesök på Sophiahemmet och träffa läkare, dietist och alla fina sjuksystrar helt underbara människor....man känner sig alltid välkommen där.
Toma följer med mig så får vi en heldag tillsammans....det händer inte så ofta så det gäller att passa på när man har chansen.
 
Tar tag i dagen med ett leende och glädje för att jag har lyckats med det här med mig själv och är glad att jag kan få dela med mig av det och av mig själv, jag har många medsystrar och bröder som har gått igenom samma som jag där ute och runt mig så jag är inte ensam och finns gärna till hands.
Jag har ju mina erfarenheter och det är roligt att kunna dela med sig till dom som vill.
 
 
 
Solen skiner i mitt liv
och
det
är
ni
som
gör
att
den
skiner
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram...............................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar