torsdag 10 oktober 2013




Jag bakar igen!!!
 
Jag har öppnat min lilla brödbutik här på nätet och tänker försöka mig på det nu.......någon gång mådte man ju börja eller hur?
 
Jag bakar matbröd,bullar,kakor,mjuka kakor,cupcakes,tårtor och mycket mer.
Jag kan det här nu....jag vet det!!!
 
 
 
Limpa: 25 kr
 
Kakor: 2 kr st   en burk 20 kr
 
Bullar: 10 st 20 kr
 
Cupcakes : 10 kr st
 
Mjuka kakor : en burk 25 kr
 
 
 
Så här kommer det att bli så länge..........baka är roligt..........min framtid och varför inte börja redan nu?
Hoppas du vill smaka............välkommen att ringa mig eller skicka sms
 
                          0736704323
 
              Mail:       stina-ellen@spray.se
 
 
                                                      
 
 
 
 
                                         Tack & Kram................
                                                  
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar