måndag 13 augusti 2012

Undersköterska

På med uniformen i dag o agera uska dvs jag har jobbat min första arbetsdag efter semestern.
Kul att komma tillbaka, träffa jobbarkompisarna o skratta igen men man är lite förvirrad första dagen.
Tur man har bra jobbarkompisar som lotsar runt en så man vet vad man ska göra.

Ungarna var på dagis o fritids och var rätt trötta när jag hämtade dom men dom tyckte det var roligt att börja dom med, allt går tillbaka till rutin igen och de familjent behövs både för mig själv och för resten av familjen.

Jag är trött jag med och det är bra då sover jag bättre.

Det börjar mörkna mer o mer ute, man får tända ljus och linda in sig i en varm filt.

Har faktist börjat planera mitt 40-års kalas, jag vet att det är tidigt, jag fyller ju i januari men tiden går så fort o rätt var det är så är man där och med tanke på att jag har mycket omkring mig ändå (vilket är bra) så är det bara bra, det gäller bara att man har lite rutin på saker och ting så blir det bra och det ska bli ett skitbra kalas med både kakbuffé och massor med cup cakes och mat så jag tror det blir bra huvudsaken man träffas och har roligt tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar