tisdag 14 augusti 2012

Nått annat

Det kanske är dax att göra något annat, kliva ur gamla fotspår o kliva i nya?
Jag har mina planer men jag har inte kommit så långt än ska smida vidare lite mer.
Det är ganska stora saker som händer framför mig nu och hur nästa år ser ut vet man ju aldrig.
Kan man överleva på sånna här?
Önskar jag kunde men kanske inte just nu, det gäller bara att skaffa sig en kundkrets och våga tala om hur förbaskar bra man är på det här men jag är ju sån att jag inte vill skryta.

MEN DOM ÄR GOOOODA!!!!!

Hur gör man reklam?
Hur talar man om att man är jättebra?
Om någon liten människa läser det här och är bra på det här så ring eller skicka sms jag skulle bli glad
0736704323.

I varjefall så smider jag vidare o börjar dessutom bli gråhårig : ))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar