torsdag 23 augusti 2012

Skola,kör och glädje.

 


Jeppe har börjat tvåan, han gick ju nyss på dagis med inskolning o allt vad det innebär men nu bara sådär så går han i tvåan, ska gå på simmskola varje tisdag em spännande.
 
Det går så fort med allt tycker jag men jag är fortfarande 25 år ( kan man ju önska)
 
Jag har börjat sjunga igen, det känns så härligt och världens trevligaste kör
Jag var där första gången i går och blev jättevälkomnad det kändes så härligt och alla var så roligt så där stannar jag en stund och det bästa av allt är att det är konserter också det gillar jag framförallt tårtkonsert det passar ju mig.
Tack Anna för att jag fick följa med!!!
 
I dag är det fredag och det kan ju betyda städardag, jobbardag, ledig dag m,m.
Jag och Samuel är lediga i dag och vi ska dammsuga men bara lite sen tar vi korgarna och går till skogen och kollar runt lite, givetvis tar vi med fika det är viktigt, varsin termos en med choklad och en med kaffe och sen en påse kanelbullar.
 
Cupcakesbakeriet börjar rulla på känns bra men jag gör gärna mer det är roligt och terapi för mig och sen är jag ju med i en tävling igen men den här gången på nätet.
 
Ledig helg har vi ju också, i morgon ska vi på kräftskiva det ska bli kul hoppas bara på uppehåll men Johanna o Peter har baxa upp ett jättepartytält så det ska nog gå bra o varma kläder så klarar man sig bra.
 
Måndag blir en jobbig dag, Stina ska till veterinären o kolla sin mun, hon har tappat tänder men det verkar gå bra att äta ändå, får köpa seniortorrisar till henne dom är lite mjukare men hon är sådär gammal och urrig nu men verkar må bra ändå och som jag har skrivit förut det är ju jag som ägare, matte, bästis som bestämmer när det är dax att jämna världen för nästa, det är jobbigt men det måste göras, hon kan inte bestämma det.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar