söndag 19 augusti 2012

Bra vänner

 


Bra vänner kan man inte få förlite av och jag känner att jag har många omkring mig det är tryggt.

Vi gjorde ett spontankalas i går och det blev lyckat synd att inte alla var med men så är det i bland
får mecka i hop nått någon gång så vi kan ses hela gänget.

Nu har vardagen kommit i allafall och jag anpassar mig o planerar efter den, känns bra med lite struktur o det är bara att vänja sig för det är ju så här det är även om jag kan önska att jag fick vara hemma längre, har så mycket att göra o planera men jobba måste man ju göra med annars blir det tok o det är ju en struktur det med.

Smider på min 40-års fest litegrann, hur den ska vara och när men som jag är så får den gärna vara spontan och framförallt att det ska vara kul.......kom som du är.
Kollar på lite färger på inbjudningskort, servetter m,m och det är tur att IKEA finns.
Framförallt kommer jag i allafall att ha kakbuffé på dagen med cupcakes o massor med kakor sen på kvällen blir det partaj.
Men det är en stund kvar tills dess innan jag fyller fast jag tycker det är kul att planera och det ser alltid bra ut där inne i huvudet i allafall.


I dag är det jobb på agendan, jour tills i morgon sen ledig men in till labb och ta massor med prover, sist var det 17 rör så får se om dom tappar mig igen på lika mycket?
Ja ja det är lika bra att få det gjort och sen till apoteket o köpa lite vitaminer.

Så ser det ut i mitt liv just nu men spontant som det är så ändras det nog några gånger innan veckan är slut och det gillar jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar