torsdag 16 augusti 2012

Tandläkarn o Strömsbacka


Tandläkarbesök för Samuel i dag, han har redan tappat 2 tänder och 1 till är på väg,sen blir det glasögonriktning och glass antar jag.
Frågade vad dom ville göra efter vi är färdiga med allt.
Vi åker till Strömsbacka!!!!!!
JAAAA tänkte mamman då, jag har präglat mina kids bra, ha ha ha!!!!

Mailade Uppsala i dag, får se vad som händer, spännande men allt kommer att bli bra.

Ska börja sjunga igen i Luna kören, jag ska gå några gånger o se om det passar mig men det är roligt att sjunga, jag gör det ofta, våran grannflicka sa till mig en gång: sjunger du jämt?O det gör jag nog i allafall för det mesta.

Ledig dag i dag o har ganska många saker på listan men jag mjukstartar
Ska göra bl¨bärscupcakes o vara med o tävla jättekul!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar