måndag 5 augusti 2013

 



I dag ska han skolas in trollungen.
Han är inte liten längre.....känns konstigt och nu kommer jag att ha 2 skolbarn.
 
 
 


 
Den här sommaren har varit en av dom bästa även om Tomas har jobbat hela sommaren på Rättpsyk och inte varit ledig så mycket så har vi ändå kunnat göra saker tillsammans.
 
Nu börjar jag jobba på måndag, det är okej, man får ta vara på kvällar och lediga helger i stället.
Göra bra saker, jag gillar sensommaren och hösten med alla färger och det krispiga, men vi är inte där än.
suger på sommarkaramellen ett tag till.
 
Jag har börjat baka igen efter lite ledighet, saknade det lite men jag bestämde mig för att vara ledig och då var jag det.
Ska göra prislista och planera lite brödloppis snart.
 
 
 
 
Tänkte även ha kaffe/the träff längre fram i höst det verkar roligt om någon vill komma förståss.
 
 
I dag blir det faktist bakning på em mandelkubb eller psykbullar som en vän till mig säger tja kanske det dom är lätta att göra .
Jag kallar dom sommarbullar.
Kan inte äta själv så mycket men det går.
 
Hittade bilder på mig själv från förr, det är kul att jämföra.
 
 
 
Det är 44 kg sen!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram...........................
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar