onsdag 27 maj 2015




Ja jag gör ju det nu mera men sen finns de dom idioter som gillar att trycka till så där så det gör ont...precis som att man skulle få ett blåmärke......
Ja ja det får väl stå för den människan då..........skiter i det..........jag går in på Åkrahallen och gillar uppskattningen man får där.........rider på vågen för att jag kan och för att jag behöver det!!!!
Jag är ju bara människa....men jag är upptagen........tyvärr!!!!


Jag ska på Sweden Rock!!!!
Jag ska bo i husvagn......ja jag ska härja,dricka vin,hångla,pöka...allt sånt jag inte gör varannan vecka....
det blir bra och jag gör det ju med Min Han......
Hårdrocksmamma fullt ut bara!!!!
Men fy fasen vad kul det ska bli.......
Lever ut nu ....bara för att jag kan!!!!
Och jag är brukbar......om jag vill.....men bara för Ricke......
Han är bara kärlek för mig..kan inte förklara det på nått annat sätt...det har växt fram och det har blivit bra...han finns där för mig och jag för honom och inga krav...var den du är.

I kväll blottar jag mig mycket och är öppen men jag är ju en öppen människa....med mottot...på riktigt.....
Ricke var i USA i två veckor...........det var faktiskt jobbigt.....trodde inte det men det var det............jag längtade.............det var länge sen jag gjorde det men jag kände då att det här är ju på riktigt......jag längtade så det kändes i mig!!!!!
Det är ju Han.............lixom...........
Men han kom ju hem också......jet leg men han kom hem till mig fast jag var ju hos honom först...........jag började 7 på morgonen dagen efter men det sket jag i jag ville bara dit.
Jag hade varit ute och dansat till 03:30 dagen före!!!!!
Hur jag orkar????
Jo jag har kärlek, jag älskar fullt ut och för att jag kan!!!!
Lever livet nu.......

Varannan vecka Puma i spets
Varannan vecka en lyhörd mamma som älskar livet och tycker att det funkar rätt okej...........

Mändagarna är värst när barnen åker till Tomas men det är en saknad som alltid kommer att vara men jag vet ju att de är hos sin pappa som bara älskar dem!!!!!
Jag vet det nu.....

Jag har släppt nu och det är skönt i mig!!!!

Jag har Ricke nu.........
Och han han har mig......

Det tog tid att komma in i det här men till slut så gick det........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar