onsdag 14 oktober 2015

I dag är det Torsdag! 
Länge sedan jag skrev....men det har nog inte funnits någon tid och ork till det...eller inspiration heller......
Jag lever och jag bor kvar på Lugnet tänker fortsätta med det ett tag till.

Livet och jag för dem som vill veta så går det sin gilla gång.....har börjat jobba igen 100%....mamma varannan vecka....byte på måndagar.....Ungarna är glada när dom kommer hem till mig ☺
Vi har längtat o det är skönt att höra💖

Jag har varit sjukskriven.....länge....gjorde illa mig som tusan på min häst o det utlöste en hel del annat med men det gjorde ont. ....jätteont 😕
Bröt bröstbenet på båda sidor.....fick ett sätt bäcken o en MYCKET blå skinka..... hästen mådde hur bra som helst 😉
Jag åkte till akuten 2 dagar efter händelsen....fick skäll av läkare (naturligtvis ) röntgen m,m....hade ju inte Sätras snyggaste bröstkorg kan jag ju säga...ja ja jag gick o jobbade det gjorde ont men inte bara där det gjorde ont i hela mig.....midsommardagen sjukskrev jag mig....fixade inte vaden el mig själv....jag behövde sova.....och det gjorde jag jag sov som jag aldrig gjort i 3 v.....hur ungarna fixade det vet jag ej nen Jeppe blev stor den v och grejade med det mesta ...till slut vaknade jag. ......insåg att det här hår inte....jag orkar inte.....gjorde slut med i princip alla!!!!

Merita och jag åkte på powermeet ☺ 
Bästa helgen på länge och en förändring i mitt liv....träffade en människa som jag kunde sova med!!!!
BÄST!!!!
Gör det fortfarande......så min sommar har varit verkstad...Sura....trädgård....soffa...sova o film...o jäkligt kul. ...har det fortfarande....han är MIN vän o vi har roligt ihop💖
Nu jobbar jag igen
Men är ju ledig ibland.....
Är trasig fortfarande....men mest ibland. ...tycker om livet och tycker om mat igen......
Gråter i bland o har mina arga stunder men det ger sig.
Min hingst finns inte mer 😢
Han gjorde sig illa tyvärr men jag har en by liten Fredrik som kommer till våren......tonårskille men jag är van.
Älskar min dynghög 
Älskar verkstan
Älskar Dig som vill bli älskad av mig!!!!
Jag kommer vidare.....vissa är med fortfarande andra har klivit av men det är deras problem.....jag har andra vänner och nya vänner 
Jag jobbar vidare....är uskan i röda trasiga tofflor.

Kärlek är bra o alla vill ha!!!!!
Kom i håg det 😉 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar