onsdag 22 april 2015

Min Pappa!!!!
I dag fyller Du år.....68 år......om du hade funnits hos Mig hade vi kunnat gå på kondis eller varit ute o fiskat och druckit kaffe ute.......
Det är 15 år sen du klev av......jag saknar Dig varje dag och kanske nu mer än vanligt.....men jag vet att Du har det hur galant som helst......Du trivs säkert och går och visslar där i din himmel i blåställ och röda öron.....jag kommer och hälsar på Dig i morgon em.....var där då är du snäll!!!!!
Men det brukar kännas......

har haft en ganska okej vecka...tagit paus från mig och allt.....känns skönt....Jag behöver bara umgås med bara Mig och det går bra.....gör saker jag inte gjort förut.....Det är jag nu här i mitt lilla kungliga palats.....har ju två prinsessor att ta hänsyn till....har en fin kristallkrona i taggtråd...den passar mig utmärkt....har bara Mig den här veckan att tänka på....jag har tagit paus från alla men på fredag ska jag till andra änden av Lyckliga gatan och grilla.....känns så bra och jag verkligen längtar efter det.

Jag har bra vänner....vissa nära andra längre bort men de finns där
Börjar inse saker nu hur jag levt mitt liv tiden innan jag flyttade.......helt sjukt men det var jag då.......men jag kommer inte kunna förlåta på ett bra tag......Men tar tag i mig nu och lever ju faktiskt vidare i det här men vissa saker gör djävligt ont......så är det!!!

Jag äter lyckopiller....inget jag skäms över jag mår bra i kroppen av dem men visst är det nergångar men inget värre än jag kan hantera......jag är ju bara jag.....precis som alla andra......men jag har blivit djävlig sårad och sargad av det här......så det där med att man går ur en relation lycklig som jag skrev förut stämmer tyvärr inte......

Ja ja......jag är här nu och jag trivs i min lägenhet...längtar oftast hem och det är ju ett gott tecken......har min prinsessor hos mig och de stannar kvar!!!!

Jag är inte solo men kan vara det bitvis..........Tack för det Richard........Du behöver det du med!!!!

Jag är frisk nu i allafall...........sista pc kuren nästa v sen ska det vara klart.....sen blir det MAVA och blod i 6 månader.....så får vi se hur det blir.............
Jag är i allafall inte sjuk längre och kommer att fortsätta vara frisk............har jag tänkt i allafall.

Livet går ju vidare.......vissa saker askyr man andra uppskattar man............
Men jag gillar inte fega människor så är det bara......ärlighet varar längst!!!!!!

Jag är fri nu............Det är rätt okej.........tar lite tid bara och det ska göra det!!!!


Saknar Dig Pappa men jag kommer i morgon.....lovar det!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar