söndag 19 april 2015

Det är ju jag nu och det är ju bara jag som kan leva med mig själv och jag kan det!!!
Jag kan ju faktiskt göra det.......mig äger ingen och varannan vecka så......
sitter vid mitt köksbord.........mår bra........jäkligt bra..........länge sen så det är välkommet!!!!
Har ett bra liv...klarar mig alldeles utmärkt......har jättemånga förebilder och bra vänner!!!
Alla är runt mig.........tack för det!!!!!
Det började med ett telefonsamtal från en vän för länge sen....hon sa:vad är det som är farligt?
DU om någon klarar det här....och jag gjorde det!!!!
Jag är en glad människa nu!!!!
Inser nu vad jag gjort de senaste 2 åren och det är skönt att veta att jag kommer inte att vara där igen!!!
Jag lever nu.....måndag morgon kl 07:15 så är jag bara jag....ja visst jag är fortfarande mamma men jag är solo och jag har börjat uppskatta det mer och mer.......tänker mer på mig själv men mitt hem är öppet jämt....kommer alltid att vara det jag är en sån sort.....
Helgen har varit bara så där skitbra med mycket kärlek!!!!
Gillart......

Vad gör man åt sitt liv då???
Jo man lever och tar vara på det som är bra ungefär som en godispåse
Jag kommer från och med nu ta ut de bästa delarna för min egen skull.........jag är värd det!!!!
Jag får ta plats jag med.........vet det nu!!!

Har en fantastiskt bra man i mitt liv som låter mig bara vara när jag behöver det....låter mig bara vara jag och i bland behöver jag det......på måndag är det bara Jag........behöver det men på tisdag är det VI 2..........behöver det med.......har väl aldrig älskat så det nästan gör ont som nu..........bara för att jag kan..........och vill!!!!!
Jag tar för mig.........känns bra!!!!

Ecitalopram.......Ja jag mår bra av dem så varför sluta???

Kater.....har två flickor i mitt liv så varannan vecka när inte prinsarna är här så är det ett feministiskt kollektiv.....helt superbra i min värld!!!!
Lever livet nu!!!
TACK alla mina vänner!!!
Tack Richard för att jag får vara som jag är............

Älskar livet igen.............men är fortfarande lite sargad............det er sig!!!!



Love you all!!!!!

Tack..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar