tisdag 11 december 2012

Det händer saker


Den 13 december är det 1 mån sen jag opererade mig, det går fort och det går bra med det mesta nu.
- 14 kg, fattar inte själv men så är det.

Bilden är sen i sommras och då vägde jag 110 kg så livet är ju lite lättare nu
Det som är jobbigt är nog att äta fast man inte är hungrig men det går.
Blev sugen på julmust i går så jag skakade ur kolsyran drack o dumpade men det var det värt.

Har inte riktigt kommit på vad jag inte kan äta än och det är som att gå på skattjakt.
MEN jag kan dricka rödvin, det gillar jag även om det är ett glas så kan jag i allafall dricka.

Har börjat jobba igen kändes bra, längtade faktist lite tillbaka.

Livet rullar på i vårat hus här det närmar sig jul, inga julklappar är fixade men man springer som vanligt sista dagen o röjer.
Vi ska försöka ta oss till Kobben o rumstera lite.

Kom i ett par Jeans i dag som jag inte har kunnat ha på vääääldigt länge o den kännslan var bra men som sagt det går fort i början o det finns dom som säger nu får du inte gå ner med då är det ganska najs o säga:
Du jag har bara börjat!!!

Lussekatter o cupcakeks står på listan, jag fortsätter att baka på o den som vill handla en kartong eller påse är välkommna att säga till.

I dag gör jag ingenting o det tänker jag fortsätta med.



Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar