onsdag 24 oktober 2012

Operation

Den 13/11 ska jag operera mig!!!!
Då börjar min resa till ett bättre och lättare liv,
det kommer att bli bra.
Jag kommer att bli opererad på Sofiahemmet i Stockholm viket bara är till min fördel.
Ett litet och lagom och intimt litet sjukhus med jättefin personal.
 
Jag var där den 23/10 och hälsade på och blev mycket väl mottagen, kändes jättebra.
 
Jag åkte tåg 06:59 från Sala och var framme ca 08:30
gick och köpte kaffe och knallade iväg sakterliga, slog på min GPS på telefonen och började leka turist men det gick skitbra och det var nog bra att gick för lite nervös var jag nog allt.
 
Det syns nog att man inte är från Storstockholm när man kommer och går och glor på allt och väntar på grön gubbe.
 
Jag hittade i allafall dit, superfint
 
Kom dit vid 10:00 och jag skulle inte vara där förrän vid 10:45 så jag hann ju dricka mer kaffe.
Jag är en kaffetunna
 
Gick in på kliniken och anmälde mig och det var fler där så allt som allt var vi 6 pers från västmanland, jätteroligt att träffas och när dagen var slut så bytte vi mailadresser, det kan nog bli kontakter för livet.
 
Fick träffa en ssk, hon tog 12 rör med blod, fick fylla i papper sen var det vägning, mätning o puls.
 
Det blev lunch och efter lunchen komm den rara lilla läkaren och föreläste i samband med bildvisning, fasen vilken bra människa!!!!
 
Så nu är jag inskriven för operation, nu ska det ske och jag ångrar ingenting, jag är glad åt mig själv som orkat vänta i snart 3 år på det här men NUUUU är det min tur!!!!
 
Kram..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar