måndag 29 oktober 2012

Käka

Att äta modifast, nutrilett m,m..............tja det går ju det med så illa är det faktist inte med tanke på vad som komma skall, det börjar bli spännande nu, jag sitter och bläddrar i min pärm, pluggar inte men läser på för man vet ju aldrig hur det blir, jag har ju aldrig varit där men det ska bli spännande.
 
Blir lite irriterad på endel också som tror sig veta hur det är och det känns när dom inte ens har varit i närheten av det jag och många andra bär på som har gjort och tänker göra det här.
Det är mitt eget beslut och mitt eget val.
Och jag vet att man duger som man är men det är så mycket mer än så.
 
 
Snart är det advent och några födelsedagar där emellan och jag bakar på
ska mecka i hop en hink pepparkaksdeg för den går åt och lite saffranscupcakes blir det nog.
 
I dag är det en såndär segdag, Jeppe måste ha vinterjacka o byxor och båda behöver stövlar så det är inga problem med att göra av med pengar.
 
Sen är det ju många andra måsten som ska göras men då får man säga att jag gör det sen...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar