tisdag 9 oktober 2012

Det är som en kedjereaktion i mig !
Allt bara går bra och jag mår så bra och det är så skönt att slippa känna tyngd.
Jag bakar på och får beställningar, folk frågar vad jag gör och jag förklarar, alla blir så glada av lite bullar och kakor, det är så bra.

Jag sjunger i Lunakören och det är så roligt och så givande bra för mig och alla andra, äntligen har jag hittat egen tid!!!!!

Ska gå på lite kurser i vinter om bakning och dekorationer, det ska bli jättekul.

Min relation är på väg upp, det blir bara bättre och bättre sen vi lovade varandra att PRATA med varandra känns som att vi klev ett steg till frammåt och vi ska ju jobba i hop och stötta varandra int dra varandra bakåt.

Snart fyller han år också då blir det kalas, älskar kalas!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar