torsdag 20 juni 2013




Sommar
Det är härligt.
Man hör grannar som pratar,barn som skrattar,en hund skäller,någon klipper gräset.
Sommar.
Det ska vara nu som man njuter i fulla drag.......jag gör det,
Det är varmt och skönt
Midsommar i morgon
Nästan 3 v kvar till min semester.........längtar!!!!
Tomas började jobba i dag på sitt semestervik.
Jag har varit ledig i dag och firat lite midsommar på dagis, sagt hej då till en fröken till Samuel och ätit lite jordgubbar.......det ÄR sommar nu.
Då är det det nu som man ska njuta i fulla drag......jag gör det.
 
MEN
 
Jag har en vänsterfot som inte vill funka
Jag vet inte vad det är men det funkar inte riktigt bra.
Var till läkare och hon skickade remiss till att göra ett lumbalprov.
Vänta
Vänta
Det kommer att gå bra och jag är inte jätteorolig men ........jag tänker.
I bland kan det komma.........tänk om.......
Det är jobbigt att gå ibland, det hänger inte med riktigt men om jag tänker mig för hur jag går så funkar det.......ganska bra.
 
Hoppas det int sätte käppar i hjulen för mig nu med min framtid som jag har stakat ut ganska bra
Det blir nog bra det här.
Men........
 
Kag ska i allafall jobba i morgon kväll och fira midsommar både där och på hemmaplan
Det kommer att bli bra.
 
 
 
 
 
 
Kram..................
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar