söndag 9 juni 2013





Det är snart sommarlov........för mig med om en månad...........längtar!!!
 
Det händer måga bra saker i mitt liv nu
bara att hänga på.
 
 

 
 
Röda korset.
 
Jag har blivit röda korsare.....känns skitbra!!!
Det känns bra att bara finnas till o hjälpa andra även om det bara är en liten sak det handlar om.....men jag är ju sån........kan jag hjälpa så gör jag det o kräver inget tillbaka.
Medmänsklighet kallas det nog för.
 
 
 
I går var det avslutningssjung med Lunakören.
Vi sjöng i Sockenkyrkan.
Kärlek kan få vem som helst att bli tårig i ögona.........jag blev det med.
Bästa framträdandet tycker jag.
 
 
På torsdag är det skolavslutning sen är det tårtätning på altanen.....mitt andra hem
Är där jämt.
 
 
 
 
 
 
Till mina vänner
 
Till Tomas
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar