fredag 9 november 2012

Snart



Det är snart dax om exakt 3 dagar.
Har ätit Modifast i 2 v nu och börjar bli rätt less på det.
Snart börjar steget ut till allvar, förändring, livet kanske vad vet jag jag är inte där än men...........snart.

Tomas.......min riddare, min bästa vän, min make, min älskare, mitt allt
Jag skulle kunna ta ner månen åt Dig
Tack för att jag träffade Dig
Tack för att just Du är min
Jag älskar Dig!!!

Sen då.........hur blir det sen efter operationen.............
jag släpper det och låter det bara ske, meningen är att under resans gång kommer jag nog på det.

TACK ALLA som är med och stöttar mig i det här projektet och vill vara med mig på den här resan NI betyder mycket bara så ni vet, bara ett vänligt ord betyder mycket för mig, jag gråter och blir rörd för det värmer inne i mig.



Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar