onsdag 21 november 2012

Sjukskrivning

Jaha då är man sjukskriven då och det kan ju vara trevligt i sig men redan ganska långtråkigt.
Tur man är lite kreativ och hittar på saker i allafall.
I morgon ska mina stapels på magen tas bort 17 st och sen efter det ska jag till Anna i Möklinta, det ska bli roligt för vi ska julpyssla lite hemma hos Tobbes förälldrar mysiga små människor.
 
På fredag åker jag till Västerås och träffar Laila som blev opererad samma dag som jag, vi ska käka purrelunch tillsammans.
 
I helgen åker vi på fest och det är oxå kul, man måste ha saker att se fram emot.
 
Jag är ju piggelin och piggare än förr så det känns lite sådär att vara hemma fast man inte är "sjuk"
men jag får inte lyfta över 10 kg på 4 v och i mitt jobb är det mest att man lyfter och för den delen så är det 1 veck sen jag opererade mig och -8 kg ( det går fort när man har roligt)
 
Nu äter jag vanlig lättuggad mat och det går galant, allt känns bra och allt kommer att bli bra.
 
Ångrar ingenting
 
 
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar