måndag 20 februari 2012

Min fina mamma


Mamma bröt lårbenshalsen för snart 2 månader sen men det märks inte så mycket i dag hon far upp och ner för trappan, går ut med sopor o springer på möten som vilken pensionär som hellst och hon har bättre höft än vad jag har.

Nu ska hon snart ha kalas hon fyller 72 år den sist och det roliga är att hon fyller var 4è år så i år blir hon 18 tror jag.
ska baka till henne o hjälpa henne att duka, min fina mamma.
Om pappa skulle fått vara kvar här på jorden så skulle han blivit 65 i år o pensionär han med, undrar hur det skulle ha varit?
Jag saknar han så det gör ont i mig i bland men han är hos mig ändå, jag både känner och hör det.
Min lilla långa Pappa.
Det här ska vara ett hus med liv i sade han innan han gick bort och Tomas och jag har sett till att det blev så, vi har ett öppet hem där alla är välkomna. precis alla, det är bara att komma in och jag tror alla mina fina vänner vet det.....kärlek till dom!!!!

I dag är det nu o i morgon är sen sade Samuel en gång o ch han har så rätt min lilla filosof, ta hand om varandra o var rädd om varandra!
KÄRLEK TILL ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar