måndag 29 december 2014




Kärlek............
 
Den är stor och det finns olika kärlekar men man ska vara rädd om den och vårda den.
Våran kärlek tog slut......men inte vänskapen och kärleken till den......den kommer alltid att finnas där  vare sig det regnar,blåser eller stormar.......våra band är så starka och vi har dessutom 2 fina pojkar tillsammans........Tomas är min bäste vän kommer alltid att vara det
Tomas och jag ska flytta från varandra.........och med respekt från allmänheten år jag ut med det här!
Kommer inte att skriva singel i min status på FB.
Vi har valt det här som 2 vuxna människor och diskuterat igenom det och kommit fram till det här och det känns bra!!!!!
Det finns ingen ångest,elakhet,ledsamhet i det här utan det är ett val vi gjort i våra liv för varandras skull och INGEN av oss ska bli dömd i det för vems fel det var och är utan det är helt privat och undrar någon så svarar jag kanske.
 
Jag ska bo på Lugnet ovanför dagis i Sätrabrunn.....det kommer att bli hur bra som hellst och Tomas bor kvar i huset.
Allt är klart och planerat, adressen ändrad,banken fixad,bilen överskriven, försäkringar fixade och nycklar hämtade!
Allt blir bra och jag kommer att äga min egen tid varannan vecka i den mån det går och börjar rida igen!!!!
Jag är INTE ledsen!!!!
Så nu kan vi fika hemma hos MIG i fortsättningen alla är välkomna.
 
 
 
Tack.............
 
I LOVE YOU Tomas.................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar