söndag 24 november 2013

Är lycklig i mig känner jag
Jag fick ner fötterna på jorden igen eller en gång till kanske man kan säga och krondiket mellan mig och det andra är inte så djupt längre...........kanske har kommit in på lite lugnare och grundare vatten.....
Vi som en gång var........vi är igen och det känns helt fantastiskt........precis som en förälskelse och det kanske är det är så....jag är lycklig igen i allafall och jag tror Du är det med.
Det är Vi......igen.

I går satt vi på köksgolvet och drack vin och glögg.....
Du spelade gitarr.......sånt gör mig lycklig
Bara att kunna vara på tex köksgolvet........varför måste man sitta vid bordet jämt?

För några veckor sen låg vi i soffan och spelade spel........jag vann
Vi gjorde det Du och jag......utan TV.....bara spel och lyssnade på musik
tidigare pa dagen var vi i Västerås och gick........när vi åt mat så tar du mina händer och säger:
Vi ska fixa det här...........Det känns som vi håller på och gör det nu.
Du ser på mig och ler
Känner kärlek men det är annorlunda nu........det är så starkt men samtidigt så skört.
Jag är lycklig i mig känner jag.




Bara om min älskade väntar
Om jag hör hans hjärta sakta slå
Bara han låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var i går...




Jag kan faktiskt göra vad jag vill
Jag kan gå hur långt jag vill
Jag kan det
Men
Jag gör det med Dig nu förtiden <3




Jag är kär i Dig..............Tomas.





Kram.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar