söndag 10 februari 2013

Helgen

 
 
 
 
Har haft en så vansinnigt bra helg, en sån där helg som man lever på länge eller i allafall en stund även om det var som vilken helg som alla andra.
Men jag har skrattat jätte mycket och sjungit allt sånt som är bra för alla.
 
Man mår bra av att skratta även om det dracks en del vin så vem bryr sig och vi kom fram till många bra saker..........eller det gör man väll alltid när man druckit vin.
 
Underskatta aldrig korv med bröd!!!!
 
I dag söndag var inte heller nå sprciell
Tomas har jobbat, trivs som fisken i vattnet och jag är så glad för hans skull!!!
Jag var hemma med trötta barn och fixade fika.
 
Älskar att bjuda på fika, det är nog det roligaste jag vet
Johanna,Peter,Pontus och Ann-Mari fick det stora nöjet att dela mitt gofika.
Jag tycker om att göra folk glada!!!!
 
I morgon blir jag hemma och vabbar med Samuel, snorig och börjar bli förkyld som alla andra så han får vara hemma med mig så får vi se vart det tar vägen.
 
Skulle behöva fara i väg till IKEA men det är ju som att gå ner i en varggop och jag har ju lite svårt när det blir för många människor omkring mig
Jag får härda ut.
 
Snart är det loppis i Sala det ska bli jätteroligt......älskar loppis
Har många kläder som jag har krymt ur så jag ska försöka sälja dom om någon vill ha annars så skänker jag dom till bättre behövande, det brukar kännas bra i magen att göra det med.
 
 
 
 
 
Kram..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar