onsdag 30 maj 2012

Baka, baka kaka.........

Cup cakes.


Som alla vet så bakar jag cuppisar o gör det med glädje!!!!
Älskar o baka o det är min terapi att bar få komma på massor med nya garneringar o Ní som har köpt o smakat köper igen skänker mig glädje.
Ska gör om min blogg med mera bilder på o beskrivningar vad som är i bullorna.

Nu är det såhär att det går bra att göra beställningar på min mobil den som vill o berätta lite vad man vill ha o vad man tycker om eller maila mig.
Som jag sa min blogg kommer att ändras snaaart men jag kör såhär så länge.

mobil: 0736704323.

Nu slutar alla barn skolan , dagis, första klass eller tar studenten o snart är det midsommar eller om någon fyller år liten som stor jag bakar åt alla !

Kom gärna med förslag det är alltid roligt så kan Du få Din egen cuppis, jag döper dem alla ska ni veta !!!

Kram till alla mina fina vänner!!!!!

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter.
    Lite långt att beställa från dig då jag bor i Norge. Men jag älskar blåbär... Har du några cupcakes med blåbär och annat snadder i?

    Ska fortsätta läsa lite till här hos dig.
    Hälsningar
    Synnöve.

    SvaraRadera